Khas Refleksi SKP 6024



Refleksi Minggu 1

Saya amat seronok dapat menduduki kelas SKP 6024.Tetapi saya terpaksa 'add' subjek ini kerana kelas telah penuh.kelas pertama agak menarik,Sesi pekenalan antara sahabat.Saya tidak dapat berbuat  demikian kerana nama belum didaftarkan. Hjh Asmah memberikan taklimat ringkas SKP6024.Sesi forum bermula



Refleksi Minggu 2

Kelas blog bermula.Tugasan kumpulan wan faizal telah melakukan dengan baiknya.Saya tidak ada pengalaman blog secar terus.Blog saya pada tahun 2009 tersadai kerana kekangan masa yang sukar dielakkan.Dengan ada SKP6024 blog dekat dihati.Terima kasih Hjh memberikan idea perkongsian ilmu di ajar oleh rakan sebaya.Idea yang sangat menarik.Komputer saya bermasalah menyebabkan saya ketinggalan seketika.Maka sya bertekad untuk membawa laptop sendiri kelas minggu hadapan.


Refleksi Minggu ke 3

Alhamdulillah saya sangat gembira dan bersyukur kerana laptop yang dibawa amat berguna dan dapat menyiapkan sebahahagian blog dengan dibantu oleh sahabat-sahabat yang lain. Kelas blog diteruskan kerana akses internet perlahan pada minggu lepas.Wow mengujakan.




Refleksi Minggu ke 4
Kelas yang dinantikan telah tiba.Saya masih belajar kelas membina blog.Dalam masa yang sama Hjh menjelaskan tentang tugasan 1 dan 2 dengan lebih terperinci bersama contoh. Kelas yang tidak membosankan.Terima kasih Allah swt.


   Refleksi Minggu ke 5
Wow,tahniah dan syabas kepada faiz dan kumpulan yang mengajar kami kelas PICASA.Sungguh menyeronokkan, rasa seperti jurugambar editor yang hebat rasa seketika.Terima kasih.Kelas PICASA banyak memberi ilmu baru kepada saya.Sahabat selamanya.           

3 comments:

Tahniah teacher. Akhirnya dpt buat blog kimia.hehe. Semoga berjaya. :)
Rindu nak buat reflection kimia.hehe

20 April 2013 at 07:13 comment-delete

hahaa..teringat wani ting4,pelajar yang paling panjang buat reflection..sangat terharu ^-^.Terima kasih bersama susah dan senang.Barakallah

27 April 2013 at 07:01 comment-delete

Tahniah sahabat.mjgn lupa follow blog aku

3 May 2013 at 16:09 comment-delete

Post a Comment